Електронните услуги на НАП са спестили 300 млн. лева за 2020 г.
Агенцията е на челно място сред дигиталните институции в страната
Електронните услуги на Националната агенция за приходите (НАП) са били използвани повече от 120 млн. пъти през 2020 г., съобщават от ведомството. Това е спестило на бизнеса и гражданите повече от 300 млн. лева от административни разходи само през изминалата година.
Три милиона потребители са се възползвали от различните услуги на агенцията през 2020 г., като най-популярни остават онези, свързани с подаването на годишни данъчни и осигурителни декларации, подаване на справки и документи, подаване на искания за издаване на удостоверения, регистрация по ЗДДС, проверка на здравен статус и регистрация на самоосигуряващи се лица.
Електронните услуги на НАП я поставят на челно място сред дигиталните институции в страната. Около 1 млн. граждани имат персонален идентификационен код (ПИК) на НАП, който им позволява да достъпват услугите на агенцията по електронен път.
ДРУГИ НОВИНИ
Ресурси по Видове
- Актуални Авторски Ресурси (2927)
- Статии (90)
- Становища по Казуси (419)
- Стопански Операции (123)
- Уроци (0)
- Сметки от Сметкоплан (212)
- Видеоматериали (124)
- Примерни Документи (0)
- Калкулатори (21)
- Примери към Калкулатори (116)
- Резюмирани Разпоредби (578)
- Базови Примери към Членове (490)
- Резюм. Съдебна Практика (775)
- Резюм. Указания от Институции (0)
- Фишове на НАП (89)
- Нормативни Актове (318)
- Учебници (1)
- Тематичнo Резюме на Закон (4)
- Базови Примери към Закон (3)
- Наръчници на НАП (1)
- Новини (960)